keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Dove Oxygen & Moisture


Tietoa

Oxyfusion-teknologiaa hyödyntävä Dove Oxygen & Moisture on kehitetty tuuhentamaan hentoja pohjoismaisia hiuksia. Oxygen & Moisture -sarjan shampoon, hoitoaineen ja hiusnaamion valmistuksessa on käytetty uuden sukupolven Oxyfusion-teknologiaa, joka antaa hennoille ja latteille hiuksille kosteuden lisäksi tuuheutta. Anna hennoille pohjoismaisille hiuksillesi uutta eloa Dove Oxygen & Moisture -tuotteilla.

Minulle saapuikin paketti buzzadorilta, jossa oli Dove Oxygen & moisture shampoo, hoitoaine ja hiusnaamio. Niin, missäkäs se hiusnaamio on? Ei minulle ainakaan paketissa tullut hiusnaamiota perille :(  Joudun siis buzzaamaan pelkästään shampoon ja hoito-aineen kanssa, joten en tiedä, miten todellisen tuloksen tämä hiustenhoitosarja antaa. Sain myös näytekappaleita useamman, niistäkin puuttui tuo hiusnaamio. Omituista. Olen ehtinyt jo jakaa näytteitä ja buzztrack kortteja jonkunverran.

Ensimmäinen hiustenpesu näillä aineilla.

+ erittäin riittävä, tarvitset vain pienen määrän kertapesuun.
+ tuoksuton.
+ Hoito-aineen nopea vaikutusaika.

Tulos:


Eloisamman näköinen kirkas etutukka. Rastoihin en voi käyttää tätä, tai en halua käyttää, koska minulla on niille erikseen rastashamppoo. Olen tyytyväinen, kiva volyymi hennoille hiuksille.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti